Rekord serru =)

Jaja, inte mycket till rekord kanske men idag har jag haft flest besök sedan jag började med bloggen och det är ju skojsigt. Hela 12 personer!

En helt otroligt siffra - 12st - wow.

Stackare.

Jag ska försöka bli bättre på att skriva något intressant - jag lovar.

En uppsats om igelkottar kanske - igelkottar är trevliga djur. Erinaceidae på latin.





...eller kanske inte. Uppsats på ämnet alltså - jag menar inte att de på något sätt skulle vara otrevliga.

Fast man vet ju aldrig vad de gör bakom ens rygg. Taggar har de. Lömska smådjur egentligen.

De planerar säkert något....

Det blir nästa stora Hollowoodfilm med Bruce Willis i huvudrollen. "Igelkottarna anfaller"


Hmm - det är nog dags för undertecknad att krypa till kojs nu.

Natti

Kommentarer
Postat av: carolina

hihi.. skrev om igelkotten på gymnasiet =) du kan få lite tips om du vill ;)



Hoppas att allt är bara bra annars.

Kram carolina

2009-06-17 @ 16:19:50
URL: http://qnockout.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0