Jahaja, sedärja

Då har även jag halkat ner i bloggträsket.

Välkommen, slå dig ner i soffan - får det vara en kopp kaffe?

Vad ska vi prata om då? Jag har inte den blekaste aning - startade egentligen bara denhär bloggen för att se om det kunde vara kul. En sak vet jag dock, det blir inga bilder på "dagens outfit" eller "oj så tokigt det kan bli när man är full - hihi" det finns det en hel drös med människor som gör bättre än vad jag någonsin skulle klara av.

Om jag nu (mot förmodan) skulle ha en läsare (vink till dig din ensamma stackare) så är alla förslag varmt välkommna.

Nåja - inlägg numero ett är avlarat, ska kolla om jag kan hitta någon trevlig bild att dela med mig av - det ska ju tydligen vara så....

Gerbiler är trevliga djur, detta exemplar bodde hos mig i cirkus fyra år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0