AjAjAjAj!





Aj.
Aj.
Aj.
Aj.
Aj.
Aj.
Aj.
Aj.
Aj.
Aj.
Aj.
Aj.

ajajajajaj


ouch

migrän....


Ibland undrar jag på fullaste allvar VARFÖR jag har en hjärna när jag så uppenbarligen struntar i att använda den! Kände redan igår att jag hade ont så varför i fulla fridens namn tog jag inte min medicin då? hmm?

Resultatet av "jag vill inte ta några tabletter" a la treåring är att jag i stort sett inte har sovit en blund inatt på grund av huvudvärk. En normalt funtad människa hade gått upp och TAGIT SIN MEDICIN efter några timmar.

aj

Nåja, nu har jag iaf tagit tabletterna och käkat frukost så snart börjar jag säkert må bättre. Såg att det snart är dags att fylla på lagret. Vad tror ni - kommer jag fylla på eller vänta tills alla tabletter är slut och jag har ett anfall???

Någon som behöver en extra hjärna? Knappt använd...du får ett bra pris.



Kommentarer
Postat av: morsan

Hej, vilken duktig kisse som tar sin medicin varför gör inte du det? glömt köpa hem? nej inte orkat gå upp kanske, men lär dig något av kissen. Kram

2011-04-18 @ 18:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0