Lite av ditten och lite av datten

Hej & hå!

Lördag igen, händer en gång varje vecka så vid min ålder börjar man vänja sig så smått.

Idag blir det bio och middag i goda vänners lag, har sett fram emot det hela veckan det ska bli så kul att träffa gamla vänner som jag inte sett på länge.

Annars idag så tvättas det i tvättstugan och det har inträffat inte en utan två otroliga saker.

Numero 1 - tvättstugan var STÄDAD när jag kom ner!

Numero 2 - jag tappade frukostknäckan och den landande med smörsidan upp!

Detta har hunnit hända innan tolvslaget, undrar vad resten av dagen kommer bjuda på?

Jag har börjat jobba på mitt manus! Det kan jag nästan skriva upp som numero 3 av osannolika händelser, men bara nästan. :P


Någongång har jag nämnt min dröm om ett eget bibliotek, nu har jag hittat en butik i stockholm som definitivt kommer att få besök av undertecknad när jag har tid. De har en hemsida: http://www.parcourrier.se

Några godsaker jag hittat som kommer passa perfekt till biblioteket:



Tre snygga bokstöd, undrar om klockorna fungerar?



En gammaldags kalender, bara för att den är så grymt häftig.


Två skyltar att sätta upp någonstans, jag är lite extra förtjust över alla utropstecken - ett säkert tecken på galenskap!!!! =)




Dessa "böcker" är lådor av plåt. Perfekt för att stapla någonstans och stoppa småsaker i, bokmärken kanske.



Svart jordglob - en självklarhet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0