Lugn helg

Har det varit, precis vad jag behövde!

Jag har diskat, tvättat. läst och till och med hunnit baka. En riktig myshelg med andra ord. Idag ska jag sticka ut nosen utanför köket tillräckligt länge för att gå och handla lite mat.

Så vad har jag bakat då? =) Cupcakes som blev sisådär bra men det är ju choklad så då går det ju att äta hursomhelst och woopie pies som åtminstone för tillfället ser ut att bli lyckade. Woopie pies är en efterföljae till macarons och är väldigt mycket enklare att göra. Jag följde ett recept jag hittat på www.sockerrus.se.

Har plan för klegget som ska ligga emellan kakorna. Vad sägs om lingon/philadelphia till choklad woopies? Ja jag tror på't! Testa kan man ju alltid.

Om jag hinner/orkar/har lust så kommer det en bild på underverken lite senare.

Hej Svejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0