Djurtemat fortsätter

Idag - vår vän haren.

Tog en kvällspromenad och hamnade bakom konstmuseet. Där står det lite statyer och dylikt och gömmer sig, riktigt trevligt att vandra runt där.

Där gömmer sig även....



Vår vän Haren. (visst har jag en jättebra kamera) Den där vita sockerbiten är någon form av konst, den ser mycket bättre ut när man hälsar på den personligen. Den är gjord av någon typ av vit marmor.,

Jag fick med Herr Hare på en bild till, brevid någon sorts "K"...helt säkert så har jag ju fått höra någon gång under min skoltid mer om dessa konstverk men inte kommer jag ihåg det nu inte - tyvärr. Tycker dock att det ser rätt häftigt ut där det hänger lite sådär mitt emellan....



Pilen pekar på Herr Hare dårå...

Sista bilden för kvällen, ett kort lyckas väldigt sällan fånga precis exakt hur det verkligen såg ut, vad det var som gjorde att kameran plockades fram. Det jag kan säga om denna bild är att jag ville fånga färgerna, de var riktigt tjusiga - tro mig =)



Det är allt en rätt fin stad vi bor i ändå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0