Tekannor, tekannor - överallt tekannor

Måste bara visa dessa. När jag skrev mitt senaste inlägg ville jag ha en bild på en tekanna så jag googlade lite och hittade en som passade. Jag föreslår att du bild googlar teapot om du någongång känner dig lite uttråkad.

Tänkt dig en tebjudning på sisådär 1920 talet, fina damer i strikta klänningar har samlats runt en litet bord i någons vardagsrum. Det ska skvallras lite och det ska mumsas gurksnittar och så ska det då drickas lite the. Värdinnan kommer in och placerar stolt detta på bordet:



En hjärtmuskel med tillhörande kedja.

Socker och mjölk någon?

Eller denna:


För katuste endast. =p


Priset för coolaste tekanna går till...*trumvirvel*...



Visst är den supercool?

Det finns hur mycket som helst, detta är bara mina tre favoriter av de jag snubblade över.

Kommentarer
Postat av: Fidde

hehe, vilka roliga bilder, låter som du roa dig. men matlådan i tvättstugan såg väldigt god ut du..=) Hoppes tvätten blev torr...



kjam

2009-06-09 @ 15:39:38
URL: http://fiddesxtravaganzaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0