Att blogga om ingenting...

Hej igen,
 
Då var det dags för inlägg nummer två, det bör ju vara ett något mer allvarligt menat inlägg och formen, syftet med bloggen bör komma fram.

Ajuuuust det ja - lång näsa!

He bli inge me det - serru!

Har nämeligen fortfarande inte bestämt riktigt vad jag ska göra med detta, men ett inlägg om dagen ska det bli iaf - tillhör ju sektorn "arbetskraft till förfogande" så när dagens jobbsök är avklarat har jag tid över om man säger som så dårå.

Har läst på lite. Jag hittade 10 budord för bloggare och mycket riktigt bryter jag mot de flesta redan, ett inlägg ska vara sex rader långt - man ska ha en nish - man ska vara rooolig... hmmm

"varför badar älgen under älg jakten?"
"för att bli ren!"

HAHAHA.... inte det? Jag ska jobba på det.


Bilder ska man ha så här är dagens:

Seriefigur

En serie som jag tyckte/tycker väldigt mycket om - Death av Niel Gaiman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0