Sömn - va é det?

Gooodmorgon!

Hör fågeljävlarna kvittra!

Tredje natten med usel sömn dårå, joråsåatte. Där fick jag för att jag varit kaxig, det var så länge sedan jag hade sömnproblem att jag trodde att det försvunnit. Men neeej då, hej och välkommen tillbaka!

*inte nöjd*

Nåja, jag är ju trots allt rätt van så det ska nog gå bra dethär. Blir lite fler gäspningar idag än vad omgivningen kanske är van vid men det får de ta *sådeså*.

Annars då? Tja, ska besöka kungliga huvudstaden och titta på butikshyllor, blir säkert skoj. Ska ladda handväskan med bok och anteckningsmaterial samt se till så mobilen är full, blir en del tid i bil idag...sisådär en 4 timmar.

Ha en bra dag gott folk!

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0