Nu kan det bara bli bättre...








Försökte baka, gick väl sådär.

En dag när jag hittat det perfekta receptet och bakat några tusen PERFEKTA j-vla kakor, då ska jag se tillbaka på dessa torra små fyrkanter och le överseende.

Men den dagen ligger en bit in i framtiden så just nu skrattar jag mest, en sådan fullkomlig katastrof! Det var roligt att baka dem iaf och roligt ska man ha, det är bra för själen det =)

Hade även hört talas om något som kallas chokladfondant som ska smaka bättre än vanligt fondant som i stort sett bara är socker och alltså smakar blärk. Klart jag måste testa det. Hade ju redan smält choklad till torrkakorna så jag körde på. Recept ska följas ibland, vit sirap är INTE samma sak som majssirap, så nu vet jag det.

Ser fram emot den dagen jag lyckas i köket :)

Det har varit brist på bilder här på sista tiden så här kommer en bild på Hannes, även känd som vedklabben från förra hösten:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0